Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2021 m. pasaulinės darbo rinkos tendencijos – darbuotojai lojalesni tiems, kurie siūlo nuotolinį darbą

„Randstad“, personalo paslaugas teikiančios įmonės atliktas globalus 2021 m. darbdavio prekės ženklo tyrimas atskleidžia: 2 iš 5 žmonių darbdavio suteikiamą galimybę dirbti iš namų laiko svarbiu privalumu, renkantis darbdavį, o 74 proc. dirbančiųjų, turėję galimybę patys pasirinkti nuotolinį darbą jautė didesnį lojalumą darbdaviui, lyginant su bendra darbo rinka, rašoma pranešime spaudai.
Aušra Bendikaitė
Aušra Bendikaitė / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 2 Verslas Darbo rinka

Kiti faktoriai, įvardinti kaip svarbūs renkantis darbdavį yra šie: patrauklus atlyginimas (62 proc.), darbo ir asmeninio gyvenimo balansas (58 proc.), darbo sauga (56 proc.), maloni darbo atmosfera (55 proc.), karjeros galimybės (49 proc.). Visgi, pastebima, jog darbuotojų poreikiai ir lūkesčiai skiriasi priklausomai nuo jų kvalifikacijos.

„Nors nekvalifikuoti ir siauros specializacijos darbuotojai atlyginimą įvardijo kaip svarbiausią aspektą, renkantis darbdavį, skirtingai nuo aukštos kvalifikacijos specialistų, dauguma jų įvardija darbo saugumą bei malonią darbo atmosferą kaip svarbiausius prioritetus po atlyginimo. Turint omenyje, jog šie žmonės dažniausiai dirba valandinio atlyginimo principu ir kur kas dažniau dirba srityse, kur tiesioginis kontaktas yra neišvengiamas, natūralu, jog jiems svarbu darbe jaustis saugiai bei komfortabiliai, o pandemijos metu taip pat žinoti, jog darbdavys sugebės tinkamai pasirūpinti jų sveikatos apsauga.“ – tyrimo rezultatus komentuoja Aušra Bendikaitė, įmonės ANCOR vadovė Baltijos šalyse.

„Randstad“ yra ilgalaikis strateginis įmonių grupės ANCOR partneris, veikiantis Olandijoje ir kasmet inicijuojantis darbdavio prekės ženklo tyrimus jau daugiau nei 20 metų. Šiais metais tyrime dalyvavo 190 000 respondentų iš 34 pasaulio šalių, kurios apima 80 proc. globalios ekonomikos. Tyrimas skirtas personalo srities darbuotojams geriau suprasti vyraujančias darbo rinkos tendencijas bei darbuotojų lūkesčius visame pasaulyje. 2022 m. Lietuva taps 35-ąja šalimi, įtraukta į tyrimą bei pristatys tyrimo rezultatus Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais