2022 m. „Hostinger“ pajamos augo 64 proc. iki 69,6 mln. Eur

Sparčiausiai pasaulyje auganti internetinių svetainių talpinimo ir susijusių paslaugų įmonių grupė „Hostinger“ išlaiko nuoseklų dviženklį augimą. 2022 m. „Hostinger“ konsoliduotos pardavimo pajamos, lyginant su ankstesniais metais, didėjo 64 proc. – iki 69,6 mln. Eur. Pajamų augimą pernai lėmė augantis vartotojų skaičius ir kylanti vidutinė vieno vartotojo išleidžiama suma, rašoma „Hostinger“ pranešime spaudai.
Hostinger
Hostinger / „Hostinger“ nuotr

„Praėję metai buvo labai dinamiški. Kaip ir dauguma internete veikiančių įmonių, kurios kelerius metus sparčiai augo dėl koronaviruso pandemijos, pernai pajutome jos pabaigą. Atrodė, kad tai gali lemti verslo lėtėjimą, tačiau finansuodami savo veiklą patys augome toliau. Ypač sėkmingas mums buvo antrasis pusmetis. Pasiekimai sutampa su mūsų ambicijomis, panašaus augimo tikimės ir šiemet“, – sako Arnas Stuopelis, „Hostinger“ vadovas.

„Hostinger“ praėjusius metus baigė turėdama daugiau nei 1,53 mln. vartotojų. Tai 40 proc. daugiau nei 2021 metų pabaigoje, kai jų skaičius siekė 1,09 mln.

„Kasdien stengiamės geriau pažinti savo klientus, reguliariai bendrauti su jais, gauti grįžtamąjį ryšį asmeniškai. Tai skatina kurti geriausiai jų poreikius atitinkančius produktus ir paslaugas. Tempą išlaikyti mums padeda ir efektyviai valdomos investicijos į rinkodarą bei laiku klientams pasiūlomos inovacijos. Šiemet mūsų dėmesys krypsta į dirbtinio intelekto evoliuciją, aktyviai eksperimentuojame su juo ir diegiame sprendimus, kurie padeda pagerinti klientų patirtį ir automatizuoti mūsų pačių darbus“, – sako A.Stuopelis.

Pagrindinę „Hostinger“ pajamų dalį 2022 m. sudarė pajamos iš dviejų svarbiausių veiklos sričių: 46,6 mln. Eur buvo gauta iš hostingo, o 16,3 mln. Eur – iš domenų registravimo ir valdymo veiklos. Nemažėja pandemijos metu išaugęs interneto svetainių kūrimo įrankių poreikis, pajamos iš jų augo 278 proc. ir siekė 1,8 mln. Eur. Pasak A.Stuopelio, ši sritis, ypač pasitelkus DI galimybes, ir toliau turi didelį augimo potencialą.

„Hostinger“ augimo dinamika išlieka panaši ir išsivysčiusiose, ir dar tik besivystančiose rinkose. Didžiausiomis „Hostinger“ rinkomis pagal aktyvių vartotojų skaičių pernai tapo Indija, Brazilija, Indonezija, JAV ir Prancūzija. Toliau dešimtuke rikiavosi Jungtinė Karalystė, Meksika, Kolumbija, Argentina, Ispanija.

Dėl karo Ukrainoje bendrovė yra nutraukusi veiklą Rusijoje ir Baltarusijoje. Taip pat paslaugos neteikiamos ir kitose šalyse, kurioms taikomos tarptautinės sankcijos. Tarp bendrovės paslaugų vartotojų – daugiau nei 150 šalių gyventojai.

Bendros už paslaugų prenumeratas surinktos įplaukos (angl. total billings) per metus kilo 57 proc. – iki 86,1 mln. Eur. Kadangi bendrovė teikia kelerių metų trukmės paslaugas, už kurias klientai turi galimybę apmokėti iš anksto, dalis šių pajamų bus įskaitytos ateinančių metų finansiniuose rezultatuose.

Sparčiausiai pasaulyje auganti internetinių svetainių talpinimo ir susijusių paslaugų įmonių grupė „Hostinger“ įkurta 2004 metais Lietuvoje. 2023 m. UAB „Hostinger“ pertvarkyta į holdingo bendrovę. Vykdomos veiklos perkeltos į naujai įsteigtą dukterinę įmonę UAB „Hostinger Operations“.

„Hostinger“ ketverius metus iš eilės yra tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių „Financial Times“ skelbiamame kasmetiniame FT 1000 reitinge.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis