Mitas: kreditų bendrovės paskolas dalija bet kam
Tai, jog paskola suteikiama greitai, nereiškia, kad ji suteikiama bet kam. Gavus prašymą paskolai gauti, patikrinami kliento duomenys Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos duomenų bazėje, t.y. jo gaunamos pajamos per mėnesį.
Tuo pat metu patikrinama kliento kredito istorija sistemoje „Mano CreditInfo“. Tokiu būdu garantuojama, kad praeityje didelių bėdų su finansinių įsipareigojimų vykdymų turėjęs asmuo, negalėtų pasiskolinti ir sudaryti problemų sau bei kreditoriams.
Be to, dažniausiai galioja griežtos paskolų lubos.
Mitas: pradelsus grąžinti paskolą, išsyk kreipiamasi į antstolius
Daugelis žmonių klaidingai mano, kad bent dieną uždelsus sumokėti vartojimo paskolų bendrovei, išsyk kreipiamasi į antstolius, o skola patrigubėja. Realybėje tokia praktika vartojimo paskolų bendrovėms būtų nepaprastai nuostolinga. Skolos išieškojimo biurų, teisininkų ir antstolių paslaugos kainuoja nemažai laiko ir pinigų, to dėl tai yra tik paskutinė išeitis, kuri pritaikoma tik piktybiškai skolų negrąžinantiems ir į skambučius bei laiškus neatsakantiems žmonėms.
Tik išbandžius visus galimus būdus susitarti gražiuoju ir nesulaukus jokio atsakymo iš žmogaus, yra nutraukiama sutartis, o kliento duomenys yra perduodami skolų išieškojimo bendrovei.
Mitas: prasiskolinę lietuviai masiškai negrąžina paskolų vartojimo paskolų
Šis teiginys dažnai girdimas viešojoje erdvėje kartu su antruoju mitu apie aštriadančius antstolius. Iš tiesų, per pastaruosius du metus vartojimui pinigų pasiskolino tik kas trečias lietuvis, o vartojimo paskolų bendrovių paslaugomis pasinaudojo vos vienas iš dešimties.