Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

A.Armonaitė pakvietė „Samsung Display“ atstovus atvykti į Lietuvą

Oficialaus vizito Pietų Korėjoje metu ekonomikos ir inovacijų ministrė (EIMIN) Aušrinė Armonaitė susitiko su pasaulinės ekranų rinkos lyderės „Samsung Display“ vykdomuoju viceprezidentu Cheollae Rohu ir įmonės atstovais bei pakvietė juos atvykti į Lietuvą, rašoma EIMIN pranešime spaudai.
Aušrinė Armonaitė susitikos su „Samsung Display“ atstovais
Aušrinė Armonaitė susitikos su „Samsung Display“ atstovais

Susitikime taip pat prisistatė Lietuvos lazerių gamintojai – įmonių „Light Conversion“, „Ekspla“, „Litilit“, „QS Lasers“, „Standa“, „Altechna“, „Optoman“, „Workshop of Photonics“ ir „Akoneer“ atstovai bei Fizinių ir technologijos mokslų centro ir Lietuvos lazerių asociacijos vadovai.

„Lietuvos verslo įmonės jau turi patirties dirbti su pirmaujančia ekranų rinkos lydere „Samsung Display“ globaliose grandinėse. Džiugiu, kad Lietuvos įmonės, turinčios nišines lazerių technologijas bei jų pripažinimą tarptautinėje erdvėje, yra pasirengusios ir toliau stiprinti partnerystę ir savo vaidmenį joje“, – sako A.Armonaitė.

„Samsung Display“ pajamos praėjusiais metais sėkmingai pasiekė 25,4 mlrd. eurų ir įmonė išliko pirmaujančia ekranų rinkos lydere.

„Samsung Display“ specializuojasi kuriant ir gaminant įvairius ekrano produktus, įskaitant OLED ir LCD plokštes, naudojamas išmaniuosiuose telefonuose, planšetiniuose kompiuteriuose, televizoriuose, monitoriuose ir nešiojamuosiuose įrenginiuose. Bendrovė nuolat diegia inovatyvias technologijas, skatina verslo ir mokslo bendradarbiavimą bei aukštųjų technologijų produktų kūrimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?