„Achemos grupė“ prašo leidimo perimti „Litagros“ elevatorių paslaugų ir prekybos verslą

Vienas didžiausių šalyje koncernų „Achemos grupė“ prašo leidimo iš turto valdymo ir investicijų bendrovės „Invalda INVL“, investicijų fondo „Amber Trust II“ ir fizinių asmenų įsigyti žemės ūkio įmonių grupės „Litagra“ grūdų elevatorių ir prekybos verslą. „Achemos grupė“ anksčiau teigė, kad dėl sandorio jos įmonė „Agrochema“ galės išplėti parduotuvių ir grūdų elevatorių tinklą.
„Achema“ švenčia 50-ąjį jubiliejų
„Achema“ švenčia 50-ąjį jubiliejų / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Konkurencijos taryba nurodo antradienį gavusi „Achemos grupės“ prašymą įsigyti 100 proc. „Litagros“ akcijų. Koncernas perimtų tik „Litagros“ grūdų prekybos ir elevatoriaus verslą, tačiau neperimtų žemės ūkio verslo, kuris bus atskirtas, pertvarkius „Litagrą“.

Pranešime nurodoma, kad atskirta įmonė bus pavadinta „LP grupe“.

Apie sandorį, kurio vertė neskelbiama, pranešta vasarį. Tuomet teigta, kad „Litagros“ vardas liks seniesiems akcininkams, tačiau perleidžiamos įmonės jį galės dar naudoti iki 2019 metų.

„Litagra“ anksčiau tvirtino nusprendusi koncentruotis į žemės ūkio gamybos verslus ir toliau vystyti pirminį žemės ūkio gamybos verslą – daugiau 9 tūkst. hektarų žemės dirbančias bendroves Lietuvoje bei pašarų gamybos bendrovę „Joniškio grūdai“.

„Litagros“ parduodamo verslo metinė apyvarta yra 138 mln. eurų, jame dirba 250 žmonių.

46,95 proc. „Litagros“ akcijų valdo jos valdybos pirmininkas ir steigėjas Gintaras Kateiva, 36,88 proc. - „Invalda INVL“ per bendrovę „Cedus Invest“, 17,99 proc. - „Amber Trust II“, 6,45 proc. - Džiugas Grigaliūnas, 1,73 proc. - Adomas Grigaitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis