Prekybos tinklo pardavimai Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, išaugo 13 proc. iki 512,193 mln. litų, ketvirtadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.
Latvijoje „Aibės“ tinklo apyvarta ūgtelėjo 19 proc. - iki 326,902 mln. litų.
„Palyginę antrojo ir trečiojo šių metų ketvirčių duomenis, pastebime, kad apyvartos augimas yra sulėtėjęs. Be abejo, ekonominiai pokyčiai turėjo įtakos gyventojų apsipirkimo įpročiams. Kita vertus, rezultatai rodo, kad apyvartos augimas stabilizavosi, todėl tikimės, kad ir paskutinį metų ketvirtį nebus ženklių apyvartos svyravimų", - teigia „Aibė Baltic" valdybos pirmininkas Arūnas Griškėnas.
„Aibės„ tinklas veikia nuo 1999 metų, o šiuo metu Lietuvoje ir Latvijoje jis turi apie tūkstantį parduotuvių.
Pernai „Aibė Baltic“ pasiekė 1,3 mlrd. litų apyvartą, iš jos Lietuvoje - 733 mln. litų (16 proc. daugiau nei 2006-aisiais), Latvijoje - 495,5 mln. litų (25 proc. daugiau). Šiemet grupė planuoja 1,5 mlrd. litų apyvartą.