Tai interviu dienraščiui „Verslo žinios“ pareiškė „Cherry Media Group“ vadovas ir bendraturtis Aldas Kirvaitis.
„Mūsų tikslas – sukurti pelningą ir augantį verslą. “Slevomat„ tapo strateginiais investuotojais. Ateityje galbūt liksime šioje struktūroje, tačiau neatmetu tikimybės, jog kada nors akcijas platinsime Varšuvos biržoje. Norint tai padaryti, reikia pasiekti 120 mln. eurų apyvartą. Lenkijoje nemažai tokio dydžio internete dirbančių bendrovių yra surengusios IPO ir sulaukia investuotojų dėmesio. “Slevomat„ ateinančiais metais turi pasiekti apie 60 mln. eurų. Kol kas verslą auginame savo jėgomis. Spartesnei plėtrai papildomų lėšų nereikia“, – sakė A.Kirvaitis.
Jo teigimu, pirmi pasiūlymai parduoti verslą pradėjo plaukti nuo veiklos pradžios prabėgus pusmečiui, tačiau jų atsisakyta, nors siūlomos sumos ir gundė.
Pasak jo, „Slevomat“ investavo į „Cherry“, nors ir neturi kontrolinio akcijų paketo.
„Cherry Media“ ir „Slevomat“ yra pirmaujančios savo sektoriaus įmonės Baltijos šalyse, Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. Dienos pasiūlymų tinklapiai, kuriuos valdo į vieningą grupę susijungusios bendrovės yra cherry.ee Estijoje, cherry.lv Latvijoje, beta.lt ir grupinis.lt Lietuvoje, slevomat.cz Čekijoje, bonuszbrigad.hu Vengrijoje ir zlavomat.sk Slovakijoje.
Grupinių pirkimų verslo modelis atsirado JAV, kur 2008 metais jį pirmoji pradėjo taikyti „Groupon“ – sparčiausiai augusi bendrovė interneto verslo istorijoje.