Įplaukos iš pagrindinės veiklos padidėjo 60 proc., pranešė interneto mažmenininkė.
Kovo pabaigoje „Alibaba“ elektroninės prekybos platformomis naudojosi 552 mln. vartotojų ir per finansinius metus jų skaičius padidėjo 98 mln., pareiškė Niujorko biržoje savo akcijomis prekiaujanti Kinijos įmonė.
Bendros įplaukos per metus išaugo 58 proc. iki 250,27 mlrd. juanių. Vien įplaukos iš debesijos paslaugų pašoko 101 proc., o įplaukos iš skaitmeninės žiniasklaidos ir pramogų – 33 procentais.
Ketvirtąjį finansinių metų ketvirtį „Alibaba“ įplaukos padidėjo 61 proc. iki 62 mlrd. juanių ir taip pat viršijo rinkos lūkesčius.
„Ketvirtasis ketvirtis ir visi finansiniai metai „Alibaba“ buvo puikūs. Sėkmę užtikrino ir spartus mūsų pagrindinio prekybos verslo augimas, ir investicijos, kurias pastaraisiais metais skyrėme įvairioms iniciatyvoms, kuriomis siekiama paskatinti augimą ilgesniu laikotarpiu“, – pažymima „Alibaba“ pranešime.
Finansų direktorė Maggie Wu pareiškė, jog 2018–2019 finansiniais metais tikimasi panašių augimo rodiklių.
„Tikimės, kad bendros įplaukos 2019 finansiniais metais padidės daugiau kaip 60 proc....“, – pareiškė ji.
„Alibaba“ valdo didžiausias Kinijoje elektroninės prekybos platformas, įskaitant populiariausiąją, „Taobao“. Įmonei tenka 80 proc. visos šalies elektroninės prekybos apyvartos, o savo įkūrėją milijardierių Jacką Ma (Džeką Ma) ji pavertė vienu turtingiausių Kinijos gyventojų.