Alkoholio pardavimai per „Sotheby's“ aukcionus 2022-aisiais rekordiniai – 150 mln. dolerių

Kolekcinių vynų ir spiritinių alkoholinių gėrimų pardavimai per „Sotheby's“ aukcionus 2022-aisiais pasiekė rekordinę 150 mln. JAV dolerių sumą – 14 proc. didesnę nei pernai, skelbia JAV leidinys „The Barron's“, remdamasis aukcionų organizatorės pranešimu.
Alkoholis
Alkoholis / 123RF.com nuotr.

Nors pernai tokių aukcionų apyvartos augimas buvo gerokai įspūdingesnis – 43 proc., tačiau jis sekė po kritimo 22 proc. pirmaisiais COVID-19 pandemijos metais.

Šiemet „Sotheby's“ alkoholio aukcionų buvo surengta beveik trečdaliu daugiau nei praėjusiais metais – 69, ir pirmąkart jie vyko Prancūzijoje, kuri tapo ketvirtąją jų aikštele, greta įsitvirtinusių Londono, Niujorko ir Honkongo.

Azijos regionas išliko svarbiausiu „Sotheby's“ vyno ir spiritinių gėrimų pardavimų regionu, kuriame jų buvo nupirkta už 54 mln. JAV dolerių, o 41 proc. šios sumos suformavo pirkėjai iš Azijos.

Vynai išliko pagrindine siūlomų gėrimų kategorija – jų pardavimai siekė 121 mln. JAV dolerių, o tokiuose aukcionuose populiarėjančių spiritinių gėrimų – už 29 mln. JAV dolerių.

Pagrindiniu metų lotu tapo 81 metų senumo viskis „The Macallan“ – seniausias kada nors aukcionuose pasiūlytas viskis. Spalio mėnesį Londono „Sotheby's“ aukcione jo butelis išskirtinėje pakuotėje buvo parduotas už 300 tūkst. svarų sterlingų (325 mln. JAV dolerių). Tačiau šis lotas nebuvo brangiausias šiais metais: gegužę Londone garsiojo kiniško likerio „Kweichow Moutai“ butelis originalioje medinėje dėžutėje parduotas už 1,1 mln. JAV dolerių, o 55 metų senumo viskio butelis iš seniausios Japonijos distiliavimo gamyklos „Yamazaki“ birželį Niujorke – už 600 tūkst. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis