Per 10 šių metų mėnesius Rusijos mažmeninėje rinkoje parduota 44,4 mln. dekalitrų vyno – 6,7 proc. daugiau nei prieš metus, o putojančio vyno pardavimai išaugo 8,5 proc. iki 11,5 mln. dekalitrų.
Labiausiai augo silpnųjų alkoholinių gėrimų (iki 9 proc. stiprumo) vartojimas – 22,2 proc. iki 5,6 mln. dekalitrų.
Stipriųjų alkoholinių gėrimų paklausa taip pat didėjo, bet lėčiau.
Šiemet sausio-spalio mėnesiais degtinės įsigyta 2,5 proc. daugiau – 59,7 mln. dekalitrų, tuo tarpu konjako ir brendžio rūšių poreikis sumenko 0,3 proc. iki 9,2 mln. dekalitrų.
Be to, Rusijos gyventojai šiemet nupirko 642 mln. dekalitrų alaus ir jo gėrimų – 4,5 proc. daugiau nei pernai sausį-spalį.
Praėjusį mėnesį, prasidėjus COVID-19 pandemijos antrajai bangai, Rusijoje ūgtelėjo visų rūšių alkoholinių gėrimų vartojimas: silpnųjų – 43,4 proc., putojančio vyno – 10,3 proc., vyno – 7,2 proc., alaus – 6 proc., degtinės – 3,8 proc., konjako ir brendžio – 0,9 proc. (palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu).