„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Alkoholio verslas užsienio rinkose didina reklamos apimtis

Šalies verslininkai neslepia užsienio rinkose didinantys reklamos apimtį arba besiimantys dar radikalesnių sprendimų – leidinius planuoja anglų kalba, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvė
Parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pasak „MV Group Production“, kuriai priklauso trys alkoholinių gėrimų gamyklos „Stumbras“, „Alka“ ir „Anykščių vynas“, generalinio direktoriaus Algirdo Čiburio, šiemet, palyginti su praėjusiais metais, investicijos į rinkodara užsienyje dvigubėja, o su užpernai – trigubėja.

2019-2020 metais investicijos į valdomų prekių ženklų rinkodarą užsienyje kasmet augs maždaug po 30 proc.

Didžiausią prioritetą tarp užsienio šalių bendrovė skiria kaimynų rinkoms, Latvijai ir Estijai, taip pat Jungtinei Karalystei, Ukrainai, Lenkijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs