Nuo 2012 metų sausio įsigaliosiantis visiškas alkoholio reklamos draudimas vertinamas vis prieštaringiau. Deramai neapsvarstyti draudimai bus ne tik absurdiški, bet ir griežčiausi visoje Europos Sąjungoje, rašo „Lietuvos rytas“.
Mat net į restorano lauko kavinę išneštas alaus bokalas negalės būti pažymėtas prekių ženklu. Ką jau kalbėti apie padavėjų marškinėlius ar lauko skėčius su aludarių simbolika – juos teks paprasčiausiai sunaikinti.
Trečiadienį „Carlsberg Group“, valdančios didžiausią šalies alaus daryklą „Švyturys-Utenos alus”, vicepezidentas Jornas Tolstrupas Rohde mynė kelius Ūkio ministerijoje ir Vyriausybėje mėgindamas suprasti, kas dedasi mūsų šalyje.
Jis sakė, kad Lietuvoje valstybės reguliavimas – griežčiausias ne tik tarp Baltijos šalių, bet ir visoje ES. O priimtas įstatymas gali būti itin žalingas aludarystei. Jei mes negalėsime reklamuoti savo produktų, iškart pamatysime, kaip juos ims stumti pigesni ir nekokybiški produktai iš užsienio.
„Tai pavojinga žvelgiant iš ekonominės perspektyvos, nes Lietuvos alaus pramonė nesugebės konkuruoti. O juk šio sektoriaus įmonėse įdarbinome 5 tūkst. vietos darbuotojų. Be to, iš vietos ūkininkų perkame produkciją – pavyzdžiui, 75 tūkst. tonų miežių kasmet“, – sakė J.T.Rohde.