Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aludariai skaičiuoja išaugusias pajamas

Lėtėjanti ekonomika aludarių kol kas neveikia. Kai daugelis Lietuvos įmonių bando susiveržti diržus, pertvarkyti savo veiklos planus, kai kurie alaus gamintojai gali džiaugtis penktadaliu išaugusiomis pajamomis.
Alus
Alus / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Lietuvos aludariai džiaugiasi, kad eksporto kiekiai ne mažėja, o didėja.

Pajamos padidėjo penktadaliu

AB „Kalnapilio–Tauro grupė“ per pirmuosius devynis šių metų mėnesius pardavė 64,2 mln. litrus alaus ir gavo 122,2 mln. litų pajamų. Lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, kompanijos pajamos padidėjo penktadaliu.

„Kalnapilio“ alaus pajamos per šių metų pirmuosius tris ketvirčius didėjo 24 proc., lyginant su praėjusiais metais, atitinkamai iš „Tauro“ alaus pajamos padidėjo 20 proc.

Prie bendrovės augimo prisidėjo ir eksportas į užsienio šalis.

Manoma, jog tam didžiausią įtaką turėjo dalyvavimas tarptautinėse alaus degustacijose ir konkursuose bei pelnyti prestižiniai apdovanojimai.

Kol daugelis Lietuvos įmonių veržiasi diržus, aludariai skaičiuoja išaugusias pajamas.

„Kalnapilio–Tauro grupės“ vadovas Valdas Tekorius džiaugėsi, kad bendrovės aktyvi veikla ir diegiamos naujovės parodė rezultatus ir kad vartotojai įvertino jų alaus kokybę.

Jie tikisi, kad ir kitais metais pavyks išlaikyti stabilų augimą.

Lietuvos Aludarių asociacijos prezidentas Audrius Vidžys Verslosavaite.lt teigė, kad „Kalnapilio-Tauro grupė“ šiais metais yra aktyvesnė už kitas įmones, todėl ji tiesiog „valgo“ kitų įmonių rinkos dalį.

„Švyturys-Utenos alus“ džiaugiasi eksporto padidėjimu

Per devynis 2008 m. mėnesius UAB „Švyturys–Utenos alus“ (ŠUA) eksportas pasiekė 2,4 mln. litrų ir buvo 29 proc. didesnis nei pernai tuo pačiu metu. Praėjusiais metais sausio-rugsėjo mėnesiais įmonė eksportavo 1,84 milijono litrų alaus.

Labiausiai „Švyturio“ pardavimai augo Rusijoje, kur alaus parduota net 4 kartus daugiau, taip pat Airijoje ir Lenkijoje.

UAB „Švyturys–Utenos alus” generalinis direktorius Rolandas Viršilas mano, kad didėjantys eksporto rodikliai – tai tarptautinis įmonės verdamo alaus kokybės pripažinimas, nes aktyvių marketingo veiksmų šiuo metu nesiimama.

Nepaisant pranešimų apie mažėjantį vartojimą Vakarų rinkose, „Švyturio“ aludariai eksportą į Ispaniją padidino dvigubai, į Airiją – 58 proc. Lenkijoje „Švyturio“ parduota penktadaliu daugiau nei pernai.

Pasak „Švyturio–Utenos alaus“ eksporto vadovo Raimundo Laurikėno, užsienio rinkose jų pagamintas alus stovi didžiuosiuose prekybos centruose šalia gerai žinomų pasaulyje alaus gamintojų.

Pardavimai didėjo dėl pakeistos strategijos

Tačiau ne visos Lietuvos aludarių kompanijos gali pasidžiaugti padidėjusiomis pajamomis būtent dėl alaus pardavimų.

UAB „Kauno alus“ generalinė direktorė Lina Šileikienė teigė, kad palyginus šių metų sausio-rugsėjo mėnesių pardavimus, galima teigti, kad jie padidėjo 5 proc.

„Manau, kad padidėjimą turime tik todėl, kad į rinką įvedėme naujų produktų: sidrą, įvairius vaisvandenius, girą“, – Verslosavaite.lt sakė L.Šileikienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas