Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Analitikai: Pieninių akcijų kainą palaikys akcijų supirkimas ir lūkesčiai dėl dividendų

Pieninių akcijų kainą artimiausiu metu palaikys savų akcijų supirkimas ir lūkesčiai dėl dosnių dividendų, teigia analitikai.
Pienas
Pienas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„2010 m. pieno perdirbimo įmonių grynasis pelningumas sieks apie 3 proc., EBITDA pelningumas – apie 8–9 proc., o tai yra tikrai neblogas pelningumas šiai pramonei“, – „Verslo žinioms“ sakė banko „Finasta“ Kapitalo rinkų departamento analitikas Tadas Povilauskas.

Jis teigė, jog įmonių mokami dividendai turėtų būti panašūs ar net šiek tiek didesni nei praėjusiais metais ir laikėsi nuomonės, kad įmonių rezultatai kitąmet turėtų būti gana neblogi, tačiau panašų pelningumą kaip šiemet ar pernai turėtų trukdyti pasiekti išliksiančios didesnės žaliavinio pieno supirkimo kainos.

Bendrovės „Pieno žvaigždės“ vykdomasis direktorius Linas Sasnauskas pripažino, kad pastaruosius keletą metų įgyvendinama dividendų politika neturėtų keistis. Tokios pat politikos turėtų laikytis ir „Rokiškio sūris“.

„Pieno žvaigždės“ kitąmet tikisi 3–4 proc. grynosios pelno maržos. Laukiamas „Pieno žvaigždės“ grynasis pelningumas šiemet – 2–3 procentai.

„Rokiškio sūrio“ šių metų pelnas, anot „Swedbank“ analitiko Donato Užkurėlio, taip pat turėtų būti panašus ar viršyti pernykštį rezultatą.

„Sunku pasakyti, ko laukti 2011 metais, tačiau nesitikėčiau spartaus viso sektoriaus augimo. Daug ką lems orai pasaulyje ir su tuo susijusi pasiūla“, – kalbėjo analitikas.

Anot „Rokiškio sūrio“ valdybos pirmininko Daliaus Trumpos, pieno produktų pabrangimas vietos rinkoje „dar tikėtinas“, tačiau mažesnis nei 20 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos