Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Analitikai: „Pokemon Go“ atneš milijardines pajamas bendrovei „Apple“

Analitikų skaičiavimais, per vienerius ar dvejus metus bendrovė „Apple“ susižers 3 mlrd. USD pajamų iš „Pokemon Go“ žaidimo.
Žaidimas „Pokemon Go“
Žaidimas „Pokemon Go“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Virtualios realybės žaidimas, sukurtas „Niantic“ bendradarbiaujant su „Nintendo“, gali būti į išmanųjį telefoną atsisiųstas nemokamai, tačiau „iPhone“ telefonų naudotojai gali panaudoti „PokeCoins“ papildomoms ypatybėms nusipirkti, tokiu būdu didindami įmonės pajamas, rašo „Reuters“.

Liepos 18 d., praėjus dviem savaitėms nuo žaidimo paviešinimo, vien Jungtinėse Amerikos Valstijose „Pokemon Go“ turėjo 21 mln. aktyvių žaidėjų.

Žaidimą, kuris jau prieinamas 35 šalyse, taip pat gali žaisti ir išmaniųjų telefonų su „Android“ sistema savininkai.

Konsultacijų kompanijos „Needham & Co“ analitikės Lauros Martin teigimu, santykis tarp „Pokemon Go“ naudotojų, mokančių už įvairius priedus, ir visų naudotojų yra 10 kartų didesnis, lyginant su „Candy Crush“ žaidimu. Šis bendrovės „King Digital“ žaidimas uždirbo daugiau nei 1 mlrd. USD per 2013–2014 metus.

Programėlių analitikų įmonės „SensorTower“ duomenimis, amerikiečiai praleidžia žymiai daugiau laiko žaisdami žaidimą nei naudodamiesi „Facebook“ ar „WhatsApp“.

Tuo tarpu elektronikos pardavėjai pastebėjo, kad nuo „Pokemon Go“ atsiradimo padidėjo išmaniųjų telefonų įkrovėjų poreikis.

Antradienį „Apple“ akcijų vertė buvo pakilusi 5 proc., arba 25 mlrd. dolerių, nuo liepos 6 d., kai žaidimas buvo paleistas į rinką, o „Nintendo“ akcijų vertė beveik padvigubėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos