Tačiau reakcija galima dėl pirmųjų prekybos rezultatų Latvijoje, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
„Iš Latvijos ateina pranešimų apie H&M parduotuvių atidarymą, ir kiek keista, kad, bent kol kas, tai neturi įtakos „Aprangos“ akcijų kainai, ji yra kylanti, priartėjo prie dviejų eurų, jokių neigiamų pokyčių“, – sako „Finastos“ analitikas Tadas Povilauskas.
Anot jo, investuotojų reakcija galima po kelerių „H&M veiklos mėnesių Latvijoje: „Galbūt dabar prasidės nerimastingesnis rugsėjo ir spalio mėnesių duomenų laukimas, įvertinant, kaip pasikeitė „Aprangos“ rezultatai tais mėnesiais. Gal tai ir neturės didelės įtakos, bet tai bus ganėtinai jautrūs skaičiai, į kuriuos bus kreipiamas dėmesys“.
T.Povilausko teigimu, jei Latvijoje „Aprangos“ pardavimų augimas bus labai sulėtėjęs, tai pokyčiai akcijų rinkoje bus adekvatūs, tikėtina, neigiama reakcija.
„Bet kol H&M teturės porą parduotuvių Latvijoje, bendru mastu per visas tris Baltijos šalis jų įtaka „Aprangos“ rezultatams bus minimali. Gal didesnis nerimas būtų dėl kitų metų pabaigos, 2014-aisiais, tuomet gali būti reaguojama jautriau, labiau neigiamai ir tai atsispindėtų akcijų kursuose“, – mano analitikas.
Didžiausius prekybos ir pramogų centrus Lietuvoje valdančios bendrovės „Akropolis Group“ įmonės „Ozo turtas“ ir „Taikos turtas“ pasirašė sutartį dėl H&M parduotuvių 2013 metais atidarymo Vilniuje ir Klaipėdoje.