„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Analitikas: pirmieji H&M žingsniai Baltijos šalių rinkoje „Aprangos“ nesmukdo

Naujienos apie drabužių tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) žengimą į Baltijos šalių rinkas ir pirmųjų parduotuvių Latvijoje atidarymas kol kas neturi neigiamo poveikio pardavimus didinusios „Aprangos“ akcijoms, vertina analitikai.
Rūbai
Rūbai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Tačiau reakcija galima dėl pirmųjų prekybos rezultatų Latvijoje, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

„Iš Latvijos ateina pranešimų apie H&M parduotuvių atidarymą, ir kiek keista, kad, bent kol kas, tai neturi įtakos „Aprangos“ akcijų kainai, ji yra kylanti, priartėjo prie dviejų eurų, jokių neigiamų pokyčių“, – sako „Finastos“ analitikas Tadas Povilauskas.

Anot jo, investuotojų reakcija galima po kelerių „H&M veiklos mėnesių Latvijoje: „Galbūt dabar prasidės nerimastingesnis rugsėjo ir spalio mėnesių duomenų laukimas, įvertinant, kaip pasikeitė „Aprangos“ rezultatai tais mėnesiais. Gal tai ir neturės didelės įtakos, bet tai bus ganėtinai jautrūs skaičiai, į kuriuos bus kreipiamas dėmesys“.

T.Povilausko teigimu, jei Latvijoje „Aprangos“ pardavimų augimas bus labai sulėtėjęs, tai pokyčiai akcijų rinkoje bus adekvatūs, tikėtina, neigiama reakcija.

„Bet kol H&M teturės porą parduotuvių Latvijoje, bendru mastu per visas tris Baltijos šalis jų įtaka „Aprangos“ rezultatams bus minimali. Gal didesnis nerimas būtų dėl kitų metų pabaigos, 2014-aisiais, tuomet gali būti reaguojama jautriau, labiau neigiamai ir tai atsispindėtų akcijų kursuose“, – mano analitikas.

Didžiausius prekybos ir pramogų centrus Lietuvoje valdančios bendrovės „Akropolis Group“ įmonės „Ozo turtas“ ir „Taikos turtas“ pasirašė sutartį dėl H&M parduotuvių 2013 metais atidarymo Vilniuje ir Klaipėdoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“