Antrą rytą iš eilės Lietuvoje sutriko „Smart ID“ veikimas

Penktadienio rytą antrą dieną iš eilės buvo sutrikusi tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla.
„Smart ID“
„Smart ID“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 „Smart-ID“

Programėlės veikla sutriko penktadienį 8.42 val., pranešė paslaugą teikianti bendrovė „SK ID Solutions“.

Pranešata, kad dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie e. bankininkystės ar e. kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“.

Apie 11 valandą pranešta, kad veikimas atkurtas.

„Sutrikimų priežastis – kibernetinė ataka. Mūsų specialistai ėmėsi griežtesnių saugumo priemonių, paslaugos veikimas atkurtas 10:23 val. Tiesa, dalis naudotojų vis dar gali patirti nesklandumų. Nepavykus prisijungti prie el. paslaugų, prašome pabandyti vėliau“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

„Smart-ID“ veikla buvo sutrikusi ir ketvirtadienį ryte, tačiau maždaug po pusantros valandos ji buvo atkurta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų