Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apklausa: pirkti lietuvišką produkciją skatina šviežumas, šalies ekonomikos palaikymas

Vietos gamintojų produkciją, kaip rodo naujausias Lietuvos pirkėjų įpročių tyrimas, dažnai arba visada renkasi 8 iš 10 pirkėjų. Apklausa atskleidžia, kad pasirinkimą pirkti Lietuvos gamintojų produkciją nulemia šviežumas, šalies ekonomikos palaikymas, natūralumas, rašoma „Maximos“ pranešime žiniasklaidai.
Lietuviška produkcija
Lietuviška produkcija / „Maximos“ nuotr.
Temos: 2 Prekės Finansai

Daugiau nei pusė – 53 proc. – apklaustųjų nurodo, kad Lietuvos gamintojų produkciją perka dažnai, o 30 proc. respondentų pripažįsta, kad visuomet, kai yra galimybė, renkasi tik Lietuvoje pagamintus maisto produktus ar kitas prekes.

Tyrimų bendrovės „NielsenIQ“ apklausos duomenimis, didžiausią Lietuvos gamintojų produkcijos pasirinkimą pirkėjai randa lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse.

Paklausiausi yra lietuviški pieno produktai, duonos gaminiai, šviežia mėsa ir jos gaminiai, daržovės.

Pirmąjį pusmetį Lietuvos gamintojų produkcija sudarė du trečdalius „Maximos“ parduotuvėse nuperkamo šviežio maisto.

Lietuvišką prekę renkasi ir dėl klimato kaitos mažinimo

Apklausa atskleidžia, kad pagrindinė priežastis, kodėl pirkėjai renkasi Lietuvos gamintojų produkciją, yra šviežumas. Tai nurodė 53 proc. respondentų, perkančių lietuviškas prekes. Kas antras apklausoje dalyvavęs žmogus tvirtino, kad Lietuvos gamintojų produkciją perka, nes taip stengiasi palaikyti šalies ekonomiką.

Beveik pusė (48 proc.) apklaustųjų nurodo, kad prioritetą teikia sezoninėms daržovės ir vaisiams, todėl perka Lietuvos ūkininkų užaugintas gėrybes.

Taip pat pirkėjai laikosi nuomonės, kad Lietuvoje pagaminti maisto produktai yra natūralesni, pasižymi geresne kokybe bei skoniu.

26 proc. apklaustų teigė, kad Lietuvos gamintojų produktus renkasi dėl poveikio aplinkai, nes šalyje pagamintų prekių transportavimo grandinė yra trumpesnė, todėl susidaro mažesnis į aplinką išskiriamas CO2 kiekis.

Tyrimo duomenimis, lietuvišką produkciją labiausiai vertina 45-54 metų amžiaus pirkėjų grupė. Vietos gamintojų produktus dažniau perka vidutinio bei aukštesnių pajamų pirkėjai.

Prekybos tinklas „Maxima“ bendradarbiauja su beveik 700 tiekėjų iš visos Lietuvos, tarp kurių ir didžiosios Lietuvos maisto pramonės įmonės, ir smulkūs šeimos ūkiai.

Skatinant lietuviškos produkcijos pardavimus pastaraisiais metais prekybos tinklas „Maxima“ įgyvendino Lietuvos gamintojų produkcijos populiarinimo kampanijas: „Išvien dėl Lietuvos“, „Lietuva, Ačiū“, „Didžiuojamės lietuviška kokybe“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais