„Jau 2018 metais didžioji Lietuvos gyventojų dalis pritarė prekybos laiko sutrumpinimui, amžiaus cenzo padidinimui iki 20 metų, alkoholio reklamos draudimui, bet patenkintų šiais draudimais gyventojų skaičius ir toliau augo“, – pranešė departamentas.
Pritariančiųjų alkoholio pirkėjų amžiaus cenzo padidinimui iki 20 metų per metus augo 14 procentinių punktų iki 67 proc., visiškam alkoholio reklamos uždraudimui – 5 punktais iki 62 proc., reklamos draudimui internete – 9 punktais iki 60 proc., televizijoje – 12 punktų iki 73 procentų.
35 proc. apklaustų gyventojų teigia, kad sugriežtinus alkoholio prekybą, pagerėjo jų gyvenamoji aplinka – triukšmas iš prekybos vietų bei kaimynystė.
Tyrimą vasarį atliko visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“, apklaususi 18-74 metų amžiaus 1 tūkst. Lietuvos gyventojų.