Grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta siekė 326,4 mln. eurų – 11,3 proc. daugiau nei 2022 metais, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Apranga“.
Apyvarta Lietuvoje siekė 196,9 mln. eurų – 10,6 proc. daugiau nei 2022 metais, Latvijoje ji 79,5 mln. eurų ir augo 12,1 proc., o Estijoje siekė 50 mln. eurų ir išaugo 12,6 procento.
Grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) padidėjo 5,2 proc. iki 40,9 mln. eurų.
Per 2023 metus „Aprangos“ grupė atidarė 12 naujų parduotuvių, renovavo aštuonias parduotuves, 11 parduotuvių uždarė. Šiuo metu Baltijos šalyse ji valdo 169 parduotuvių tinklą (100 Lietuvoje, 44 Latvijoje ir 25 Estijoje).
Grynosios investicijos į mažmeninio tinklo plėtrą, pertvarkymą ir modernizavimą per 2023 metus siekė 9,7 mln. eurų.