„Kada pradėsime drabužiais prekiauti internetu, įtakos turės tam tikri „Inditex“ sprendimai“, – eversus.lt sakė grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Neseniai „Inditex“ pranešė, kad jau rudens pradžioje internetines parduotuves kai kuriose Europos rinkose atidarys „Massimo Dutti“, „Pull & Bear“, „Bershka“, „Stradivarius“, „Oysho“ prekės ženklai, o nuo rugsėjo 7 dienos e. prekybą Jungtinėje Karalystėje planuoja pradėti „Zara“.
„Kai kurių prekės ženklų e. parduotuvės atsiras ir Lietuvoje. Tai – tik laiko klausimas“, – atskleidžia R.Perveneckas. „Apranga“ šį klausimą jau yra aptarusi ir su „Inditex“, tačiau šio pokalbio turinys, R.Pervenecko teigimu, yra konfidencialus.
„Galiu pasakyti tik tiek – internetinės prekybos drabužiais rezultatai Europoje nėra įspūdingi“, – tikino „Aprangos“ generalinis direktorius.
Birželį „Apranga“ frančizės sutartis su „Inditex“ pratęsė iki 2014 metų. Tačiau R.Perveneckas abejoja, ar ispanai kada nors norėtų išpirkti frančizės sutartis Baltijos šalyse, kurios yra „mažiausia rinka Europoje“: „Šiuo metu yra didelių ir patrauklių rinkų. Būtent jose „Inditex“ dabar spartina įvykius.“
Šiuo metu „Apranga“ su „Inditex“ turi 5 frančizės sutartis dėl „Zara“, „Bershka“, „Pull & Bear“, „Stradivarius“ ir „Massimo Dutti“ tinklų vystymo Baltijos šalyse. Naujausias šio portfelio prekės ženklas yra „Massimo Dutti“, kurio pirmąją parduotuvę Lietuvoje bendrovė planuoja atidaryti rugpjūčio pabaigoje.
„Aprangos“ grupė valdo 32 „Inditex“ ženklų parduotuves Baltijos šalyse.