Apsilankymą kai kuriuose „Swedbank“ padaliniuose reikės suderinti telefonu

Komercinis bankas „Swedbank“ nuo rugpjūčio imasi naujovių – Pakruojyje ir Zarasuose esančiuose padaliniuose aptarnaus tik iš anksto trumpuoju telefono numeriu užsiregistravusius klientus. Taip, pasak įmonės, norima išvengti eilių.
„Swedbank“ centrinis pastatas
„Swedbank“ centrinis pastatas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius BNS teigė, kad naujovė pirmiausiai bus pradėta taikyti Pakruojyje ir Zarasuose.

„Pastebėjome, kad banko darbuotojai daug efektyviau aptarnauja atvykusius klientus, kai salėje nėra gyvos eilės. Be to, iš anksto žinodami, kokiu tikslu žmogus atvyksta į susitikimą, mūsų darbuotojai turi daugiau laiko pasiruošti konkrečiai konsultacijai ir suteikti klientui daugiau vertės“, – BNS atsiųstame komentare teigė S.Abraškevičius.

Nuo rugpjūčio 1 dienos klientai kviečiami paskambinti į „Swedbank“ konsultacijų centrą trumpuoju numeriu 1884 ir susitarti dėl jiems patogiausio susitikimo laiko. Ateidami į susitikimą klientai be asmens dokumento su savimi turėtų turėti prisijungimo prie interneto banko priemones.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs