Užduotis jį sunaikinti tokia moraliai ir techniškai sunki, kad prieš tai laivų ekspertai keltą apžiūrės dar kartą, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.
Estų koncerno „BLRT Grupp“ antrinės įmonės Taline „Vakarų Refonda“, kuri yra įsigijusi sudegusį keleivinį keltą iš Danijos laivybos koncerno DFDS, atstovė spaudai Katia Liubobratec tvirtino, kad sprendimas, ar „Lisco Glorią“ pjaustyti į metalo laužą, ar laivą atstatyti, būsiąs priimtas tik po pakartotinio laivo įrangos ir korpuso patikrinimo.
„Planuojame, kad apžiūros rezultatus žinosime po 10 dienų. Jei po šio patikrinimo keltą “Lisco Gloria„ bus nuspręsta atiduoti į metalo laužą, bus ruošiamas išsamus ardymo planas. Projektą valdys Lietuvos bendrovė “Vakarų Refonda„, į laivo ardymą bus įtraukta 20–40 specialistų. Metalo produkcija sudarytų apie 8,5 tūkst. metrinių tonų“, – sakė K.Liubobratec.
„Vakarų Refonda“ planuoja į darbus įtraukti ir kitas Vakarų laivų gamyklą antrines įmones: „Vakarų krovą“, Vakarų laivyną, Vakarų techninę tarnybą, taip pat išorines kompanijas. 200 metrų ilgio laivo supjaustymas į metalo laužą truktų apie pusmetį.
Nors tikimybė, kad keltas „Lisco Gloria“ dar gali būti atstatytas, nedidelė, tačiau neabejojama, kad toks sprendimas sukeltų didelį atgarsį rinkoje dėl klaipėdiečių meistriškumo.
Keltas užsidegė pernai spalio 9 dieną, išplaukęs iš Kylio uosto Vokietijoje Klaipėdos link.