07 30

„Armani“ pajamos pernai augo, nepaisant sulėtėjimo Azijoje

Prabangios mados grupė „Armani“ paskelbė pajamas praėjusiais metais padidinusi 4 proc. iki 2,45 mlrd. eurų, pripažindama pardavimų Azijoje lėtėjimą, svariai atsiliepiantį bendriems rezultatams.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Pajamų augimo sulėtėjimas atspindi korekcijas prabangos rinkoje, ypač Azijoje, išskyrus Japoniją, ir prieinamesniame pasiūlos segmente – 2023-iųjų antrąjį pusmetį užfiksuotas ir 2024-ųjų pirmąjį pusmetį patvirtintas vienženklis pajamų sumažėjimas, palyginti su puikiu pirmuoju praėjusių metų pusmečiu“, – teigiama pranešime.

Lėtėjantis Kinijos, antros pagal dydį pasaulio ekonomikos ir pagrindinės prabangos prekių rinkos, augimas sumažino geriausių mados prekių ženklų, ir ne tik „Armani“, pardavimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis