Anot jo, krova uoste šiemet mažėjo ne taip smarkiai, kaip tikėjosi verslas.
„Matome, kad uosto krova taip pat šiek tiek mažėjo, visi tikėjo, kad labiau kris, bet mažėjimas buvo nuosaikesnis. Pasiekėme kritinį tašką, dugną, kitais metais turėtume augti, jeigu neįneš korekcijų geopolitiniai įvykiai, kiti nenumatyti atvejai“, – ketvirtadienį Klaipėdoje žurnalistams sakė V. Šileika.
Jo teigimu, 2024 metais krova uoste galėtų augti iki 10 proc.: „Būsiu nuosaikus optimistas – 5-7 procentus, o gal ir iki 10 procentų“.
Krovos augimą LJKKA sieja su pramonės ir vartojimo atsigavimu Lietuvos ir eksporto rinkose, tuo metu garantijų dėl naujų krovinių pritraukimo nėra.
„Viskas labai neužtikrina, labai dinamiška padėtis, mes labai tai jaučiame“, – sakė V. Šileika.
Asociacijos duomenimis, birių krovinių krova uoste šiemet mažėjo 5 proc. iki 9,5 mln. tonų, skystų – 6 proc. iki 7,7 mln. tonų, generalinių krovinių – 11 proc. iki 15,9 mln. tonų.
Rygos uoste 2023 metais krova krito 20 proc. iki 18,9 mln. tonų, Ventspilyje – 26 proc. iki 10,9 mln. tonų, jungtiniame Talino uoste – 28 proc. iki 12,7 mln. tonų.