Pardavimai eksporto rinkose iki šiol buvo viena iš svarbiausių priežasčių, pernai „Audimui“ padėjusių siekti gerų rezultatų, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Pernai pasiekėme 66,1 mln. litų apyvartą, 33 proc. didesnę nei 2010 metais Eksporto rinkose pardavimus padidinome 48 proc. iki 40 mln. litų. Gaminių su nuosavu prekių ženklu pardavimai išaugo 18 proc. iki 26 mln. litų“, – sakė „Audimo“ generalinis direktorius ir vienas iš savininkų Rimvydas Povilaitis.
Planuojama, jog įmonės grynasis pelnas sieks 6-6,5 mln. litų, o tiksli suma paaiškės pasibaigus auditui, įvertinus atidėjinius ir darbuotojams išmokėtas premijas.
Daugiausia gaminių su „Audimo“ prekių ženklu parduodama Lietuvoje, šis ženklas taip pat žinomas ir Lenkijoje, Rusijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose.
„Aktyviau žvalgomės į Rusiją, Ukrainą, Baltarusiją, tai mūsų nuosavo prekių ženklo rinkos. Jos labai įdomios, didelės, turi didžiulį potencialą. Mums palanku tai, kad esame kaip ir vietos gamintojai- Baltarusijoje, Lydoje, turime gamybos padalinį, jis dirba jau penkerius metus, yra pelningas“, – sakė „Audimo“ vadovas.
Šiemet „Audimas“ planuoja apie 70 mln. litų apyvartą ir tikisi uždirbti ne mažesnį kaip 2011 metų pelną. Tarp šių metų įmonės planų – nuosavo prekių ženklo stiprinimas eksporto rinkose.