„Į technologijas daug investavome 2007–2008 metais. Šiemet taip pat dėsime lėšų į naujai atsiradusias technologijas, bet prekės ženklo kūrimui ir mažmeninės prekybos koncepcijai numatyta pagrindinė investicijų dalis“, – teigė bendrovės valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Rimvydas Povilaitis.
Anot jo, šiemet pagrindinis tikslas – rasti patikimų partnerių, kurie už sukuriamą vertę gali mokėti daugiau ir taip padidinti pelningumą užsienio rinkose.
Pernai per devynis mėnesius „Audimo“ apyvarta buvo 34,8 mln. Lt – kiek mažesnė nei 2009 metais. Ikimokestinis pelnas išaugo iki 3 mln. Lt, o užpernai per tą patį laikotarpį bendrovė uždirbo 0,97 mln. Lt.
„Pirmas ketvirtis buvo sunkus, traukėsi eksporto pajamos, buvome netekę dalies užsakymų užsienio rinkose. Tačiau atsisakėme mažai pelningų veiklos sričių ir produktų, radome naujų klientų ir antrą pusmetį padėtis iš esmės pagerėjo“, – teigė „Audimo“ vadovas.