„Greičiausiai tai viena iš pasaulio krizės pasekmių. Kai viskas gerai, nesinori nieko keisti. Anksčiau siūlydavome savo paslaugas, gaminius, o juos tenkino tai, ką turėjo. Dabar kainos ir kokybės santykis pasidarė aktualesnis ir vokiečiams“, – „Verslo žinioms“ sakė bendrovės direktorius Arūnas Akstinas.
Šiemet „Aurikos“ etiketės pasiekė ir dar vieną naują rinką – Švediją. Bendrovė į Vakarų ir Rytų šalis eksportuoja 55 proc. produkcijos.
Šiuo metu „Aurika“ atnaujina technologijų bazę. 14 mln. litų vertės investiciją, kurios dalį sudaro ES lėšos pagal priemonę „Lyderis LT“, planuojama baigti kitąmet vasarą. Įdiegus naujas technologijas ir atsigaunant rinkoms vadovas planuoja, kad tiek pardavimas, tiek ir klientų skaičius kitąmet turėtų sparčiai padidėti.
Įmonės pajamos šiemet per devynis mėnesius siekė 39,5 mln. litų – 15,8 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.