Seimo Biudžeto ir finansų komitetas bendru sutarimo pritarė Azartinių lošimų įstatymo pataisomis, kuriomis būtų įvesta daugiau ribojimų reklamai, taip pat asmenų patikrai įleidžiant į lošimų vietas.
Anksčiau Interneto žiniasklaidos asociacijos prašymu Azartinių lošimų reklamos draudimų svarstymas Seime jau buvo atidėtas dėl žiniasklaidos atstovų nuogąstavimų, kad kai kurios pataisų formuluotės reikštų absoliutų lošimų reklamos draudimą interneto portaluose – legaliai veikiantys interneto portalai netektų pajamų, o jas perimtų nelegalūs portalai, teikiantys nelegalų turinį.
Absoliutus azartinių lošimų reklamos draudimas internete nurėžtų 10-15 proc. žiniasklaidos portalų pajamų.
Švelninti absoliutų reklamos draudimą siūlė tiek Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) pirmininkas Stasys Jakeliūnas, tiek ir kitas komiteto narys Andrius Palionis. Parlamentarai pasiūlė aiškiau apibrėžti, kad azartinių lošimų reklama būtų draudžiama tik specializuotuose vaikams skirtose interneto svetainėse, kuriose 4/5 pateikiamo turinio skirta vaikams.
Tokiai formuluotei BFK pritarė bendru sutarimu. Dėl galutinio įstatymo priėmimo po svarstymo komitetuose turės apsispręsti Seimas.
„Dabartinė ta formuluotė rodo, yra tinkama, kaip išgirdome iš pranešėjų, apriboja nepilnamečių tą reklamos pasiekiamumą azartinių lošimų srityje“, – pastebėjo Seimo narė Rita Tamašunienė.
Paskutinė įstatymo pataisos versija apibrėžia, kad azartinių lošimų reklama būtų apribota – reklamoje būtų leidžiama nurodyti tik įmonių pavadinimus, prekės ženklus ir organizuojamų lošimų rūšis. Būtų draudžiama nurodyti bet kokią papildomą rašytinę, vaizdinę ar garsinę informaciją.
Taip pat pataisa siūloma į lošimo vietas neįleisti nepilnamečių ir žmonių be asmens dokumento, šiuo metu asmens amžius tikrinamas tik kilus abejonių.