Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Azartinių lošimų reklamos ribojimams Seimas linkęs pritarti – jaunesni nei 21 metų lošti negalės

Sušvelnintiems Azartinių lošimų reklamos draudimams pritarta Seime po svarstymo. Įstatyme atsisakyta kardinalių formuluočių, kurios būtų reiškusios absoliutų reklamos draudimą. Taip pat ketinama labiau riboti patekimą į lošimų namus.
Kazino ruletė
Kazino ruletė / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Pagal esamą įstatymo pataisos redakciją, azartinių lošimų reklama būtų draudžiama tik specializuotuose vaikams skirtose interneto svetainėse, kuriose 4/5 pateikiamo turinio skirta vaikams.

Azartinių lošimų reklama būtų apribota – reklamoje būtų leidžiama nurodyti tik įmonių pavadinimus, prekės ženklus ir organizuojamų lošimų rūšis. Būtų draudžiama nurodyti bet kokią papildomą rašytinę, vaizdinę ar garsinę informaciją.

Konservatorius Kęstutis Masiulis siūlė Lietuvos nacionaliniam transliuotojui drausti transliuoti lošimus ar skelbti bet kokią informaciją, skatinančią užsiimti azartiniais lošimais. Tačiau Seimas tokį jo siūlymą atmetė, argumentuodamas, kad loterijos reglamentuotos kitu įstatymu.

Azartinių lošimų įstatymo pakeitimai sugriežtins patekimą į azartinių lošimų įstaigas. Į lošimo automatų ir bingo salonus, lažybų ir totalizatorių punktus bus draudžiama įleisti nepilnamečius bei asmenis, kurie nepateiks asmens tapatybę patvirtinančio dokumento. Jaunesnius kaip 21 metų asmenis apskritai norima neįleisti į kazino.

Jaunesniems kaip 18 metų asmenims bus draudžiama dalyvauti nuotoliniuose lošimuose – juose, kaip ir kazino, galėtų lošti tik 21 metų sulaukę gyventojai.

Po svarstymo už pataisas balsavo 48 parlamentarai, prieš – 2, susilaikė – 5. Galutinai dėl naujų ribojimų Seimas ketina apsispręsti iki vasaros.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos