Agentūros pardavimo pajamos pernai, palyginti su 2008–aisiais, sumažėjo 36,2 proc. iki 11,854 mln. litų, teigiama Registrų centrui pateiktoje „Baltic Clipper“ 2009 metų veiklos ataskaitoje.
„Baltic Clipper“ teigimu, pajamų smukimą lėmė sumažėjęs keliautojų skaičius bei kritusios kelionių kainos – turistai dažniausiai rinkosi pigias paskutinės minutės keliones. Dėl ekonominės krizės sumažėjo ir verslo kelionių, parduota mažiau lėktuvų, keltų bilietų, užsakyta mažiau viešbučių.
Bendrovės pardavimo savikaina pernai sumažėjo 42,1 proc. iki 6,112 mln. litų, veiklos sąnaudos sumenko 20,9 proc. iki 6,746 mln. litų, ikimokestiniai nuostoliai siekė 1,108 mln. litų (2008 metais – 93,4 tūkst. litų ikimokestinio pelno).
Praėjusių metų pabaigoje „Baltic Clipper“ dirbo 94 darbuotojai (2008–ųjų pabaigoje – 102 darbuotojai).