Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Balticum TV“ neatmeta galimybės įsigyti kitų interneto bendrovių

Šiemet 14 proc. apyvartą padidinusi klaipėdos interneto ir televizijos paslaugų teikėja bendrovė „Balticum TV“ neatmeta galimybės įsigyti nedidelių interneto bendrovių.

Esą svarstoma keletas pasiūlymų, galutinis sprendimas dar nepriimtas, rašo „Verslo žinios“. „Dabar blogas metas parduoti įmones, tačiau pirkti – geras“, – dėsto „Balticum TV“ administracijos direktorius Virginijus Jurgelevičius.

Pasak jo, „Balticum TV“ domina nedidelės interneto paslaugas teikiančios įmonės.  „Pasiūlymų įsigyti sulaukiame nuolat. Šiuo metu esame gavę pasiūlymus iš kelių įmonių. Galutinio sprendimo dėl kurios nors įmonės įsigijimo dar nepriimta. Jis priklausys ir nuo bankų politikos“, – kalbėjo įmonės vadovas.

Per devynis mėnesius šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Balticum TV“ apyvartą padidino beveik 14 proc. – iki 23,67 mln. litų (pernai per tą laikotarpį – 20,8 mln. litų).
„Apyvartos augimą daugiausia nulėmė padidėjęs interneto vartotojų skaičius, taip pat tai, kad mūsų televizijos paslaugų turimi klientai pirko brangesnius, daugiau TV programų turinčius paketus. Rinktis brangesnius paketus klientus skatiname taikydami nuolaidas, dotuodami priedėlius ir panašiai“, – sakė V.Jurgelevičius.

„2010 metais mūsų tikslas – išlaikyti ir padidinti finansinius srautus, planuojame siūlyti papildomas paslaugas dabartiniams klientams ir plėsti rinką“, – vardijo V.Jurgelevičius.  2010 metais bendrovė prognozuoja apyvartą didėsiant apie 3 proc. – maždaug tiek, kiek natūraliai kasmet plečiasi visa interneto rinka.

„Jei įsigysime kokią įmonę, apyvartos augimas gali būti didesnis“, – sakė jis.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?