Pirmoji maisto produktų siunta su prekės ženklu „Baltijskaja marka“ jau išvežta į Maskvą, dabar siekiama į projektą įtraukti daugiau įmonių iš Baltijos šalių, rašo „Verslo žinios“.
Prie projekto prisidedančių „Marijampolės pieno konservų“ valdybos pirmininkas Raimondas Karpavičius sakė, kad visuomet vertina ir dalyvauja tuose projektuose, kurie padeda išplėsti bendrovės eksporto rinką.
„Šis projektas – vienas iš tokių, jis apima ir mėsos, ir žuvų produkciją, su projektu dirba anksčiau Latvijos Vyriausybėje dirbę žmonės, kurie suinteresuoti Baltijos šalių produkcijos eksportu. Kol kas tai tik pradžia, bet idėjos geros, judame į priekį“, – sakė R.Karpavičius.
Bendrovė savo produkcijos su specialiu prekės ženklu dar neišvežė, o galėtų eksportuoti pieno miltelius, sutirštintą pieną, sviestą.
Latvijos žiniasklaidoje nurodoma, kad, be marijampoliečių, prie projekto kviečiama prisidėti ir viena didžiausių mėsos perdirbimo įmonių grupių Baltijos šalyse „Biovela“, su ja jau vyksta derybos. Tačiau „Biovelos“ įmonių grupės generaliniam direktoriui Virginijui Kantauskui šis projektas kol kas nežinomas.
V.Kantauskas tokį projektą, kai su vienu prekės ženklu dirba įvairūs gamintojai, vertina gan skeptiškai.
„Mes kadaise svarstėme tokio bendro projekto galimybes, bet skiriasi kokybė, skiriasi įmonių veiklos klausimai, neaišku, kas garantuos už kitus gamintojus. Jei kuris nors gamintojas nuvils, nesvarbu, ar tai bus mėsininkas, ar pienininkas, ar aludaris, nukentės kiti, visas ženklas nukentės“, – sakė „Biovelos“ vadovas.