Bankas savo procedūrose turės apibrėžti, kokiu periodiškumu įvairiuose visos grupės struktūriniuose padaliniuose vertins išteklių poreikį ir tobulins informacinių technologijų sprendimus.
„Luminor“ bankas taip pat įpareigotas pagerinti renkamų duomenų kokybę bei mokėjimų stebėsenos sistemą ir, skirdamas reikiamus išteklius, užtikrinti, kad deramas klientų tikrinimas būtų aukštos kokybės ir atliktas laiku.
Praėjusiais metais Estijos, Latvijos ir Lietuvos priežiūros institucijos (Finantsinspektsioon, Finansų ir kapitalo rinkų komisija ir Lietuvos bankas), koordinuodamos veiksmus per Estijos priežiūros tarnybos įsteigtą kolegiją, vienu metu atliko inspektavimus visų trijų šalių „Luminor“ banko padaliniuose. Buvo tikrinama, ar banko pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos sistemos ir vidaus taisyklės atitinka teisės aktų reikalavimus.
Vienas iš bendrų Baltijos šalių finansų priežiūros tarnybų strateginių tikslų – užtikrinti, kad bankai ir kiti prižiūrimi finansų rinkos dalyviai turėtų tinkamas vidaus kontrolės sistemas. Siekdamos šio tikslo, tarnybos nuolat stebi finansų sektoriaus rizikas ir prireikus taiko priežiūros priemones.
Indrė Baltrušaitienė, „Luminor“ banko komunikacijos vadovė teigė sutinkanti su priimtomis išvadomis dėl reikalingų banko vidinių procesų tobulinimų.
„Galime patvirtinti, kad jau daug jų įgyvendinome, o likusius įsipareigojome užbaigti pagal priežiūros institucijoms pateiktus planus.
Mums svarbu ir tai, kad priežiūros institucijos šio patikrinimo metu patvirtino, jog „Luminor“ bankas išlaiko konservatyvų verslo modelį ir nedidelį rizikos laipsnį., – pažymėjo I.Baltrušaitienė.