Planuojama per metus jų pagaminti 30 tūkst., tai sudarytų 8 proc. visos produkcijos, o tokio dviračio kaina turėtų būti apie 2,5 tūkst. litų – mažesnė nei tokių pat gaminamų užsienyje, tačiau komfortišką važiavimą garantuojantis dviratis kainuos kone keturgubai daugiau nei įprastas, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Per 10 mėnesių – bendrovės finansiniai metai baigiasi rugpjūtį – įmonė pagamino 297 tūkst. dviračių, 17 tūkst. mažiau nei ankstesnių finansinių metų tuo pačiu laikotarpiu, tačiau pajamos išaugo: per pastaruosius 10 mėn. gauta 146 mln. litų – palyginti su pernai, 6 mln. litų daugiau.
„Tokius rezultatus lėmė sprendimas atsisakyti ekonominės klasės dviračių ir koncentruoti vertingesnių produktų gamybą. Nebegaminame vaikiškų dviračių, nes jie buvo kur kas brangesni negu konkurentų. Nesvarbu, kad mūsų produktas tarnautų dešimtmečius, bet vaikams tokių ilgaamžių dviračių nelabai kas perka“, – aiškina „Baltik vairo“ valdybos pirmininkas ir direktorius Dirkas Zwickas.