Reikalavimai nustato, kad vartojimo kredito davėjas privalo vadovautis atsakingojo skolinimo principu ir įvertinti vartojimo kredito gavėjo mokumą remdamasis iš vartojimo kredito gavėjo gauta pakankama informacija, o prireikus patikrinti duomenis mokumo vertinimui naudojamoje duomenų bazėje.
Banko „Bigbank“ filialas informavo, kad ėmėsi konkrečių veiksmų veiklos trūkumams ištaisyti ir ateityje griežtai laikytis Vartojimo kredito gavėjų mokumo vertinimo ir atsakingojo skolinimo nuostatų, kartu ir Vartojimo kredito įstatymo reikalavimų.
„Šis pažeidimas buvo labiau susijęs su kliento sukčiavimu, o ne su vartojimo kredito gavėjo mokumo vertinimu. Visgi, pabrėžiame, kad siekdami ateityje išvengti tokių manipuliacijų, dar iki Lietuvos banko sprendimo priėmimo, ėmėmės veiksmų ir pašalinome su šiuo pažeidimu susijusius sistemos trūkumus. Lietuvos bankas, atsižvelgęs į surinktus įrodymus, paaiškinimus ir tai, kad bankas ėmėsi konkrečių veiksmų veiklos trūkumams pašalinti, ir skyrė mums minimalią įstatyme numatytą nuobaudą – įspėjimą“, – sako „Bigbank“ AS Lietuvos filialo vadovas Rolandas Norvilas.