Be to, klientė išvydo perspėjantį užrašą: „Šiuo metu dėl techninių kliūčių negalime parodyti visų Jūsų sąskaitų. Atsiprašome už galimus nepatogumus.“
„Tačiau visos sąskaitos kuo gražiausiai parodytos. Tik visose sąskaitose, kuriose bendrą lėšų sumą sudaro mano keliolikos metų darbo santaupos, o tai yra penkiaženklis skaičius, šviečia nuliai“, – 15min piktinosi banko klientė.
Ji puolė skambinti į banką, kur jai paaiškino, kad „yra techninių problemų, kurios sprendžiamos“.
„Gal tie nuliai vėl stebuklingai atvirs į sąskaitose buvusią sumą? O jeigu ne? Kaip apskritai įrodyti, kiek pinigų buvo sąskaitose? Juk neegzistuoja jokio popierinio dokumento, įrodančio sąskaitose esančių lėšų sumą“, – sunerimo banko klientė, kuri savo patirtimi pasidalijo ir su 15min.
Galiausiai klientė informavo, kad SEB išsprendė technines problemas, pinigai nedingo. „Bet sutikite – situacija labai nemaloni“, – sakė klientė.
SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė 15min tvirtino, kad tai buvo pavienis atvejis.
„Norime pabrėžti, kad tai buvo pavienis trumpalaikis sutrikimas, kurio metu prisijungus prie interneto sistemos klientui kurį laiką nebuvo atvaizduojamas faktinis sąskaitos likutis. Apie šią techninę klaidą klientė buvo informuota automatiniu pranešimu. Dar kartą atsiprašome dėl patirtų nepatogumų“, – teigiama banko atstovės komentare.