Bankų klientai turi suskubti pateikti telefono numerius

Komerciniai bankai ragina savo klientus kuo greičiau per elektroninę bankininkystę pateikti telefono numerį. To reikia norint pagerinti elektroninės bankininkystės saugumą, kadangi nuo balandžio įsigalioja nauji reikalavimai.
Moteris rašo sms žinutę
Moteris laiko telefoną / Vida Press nuotr.
Temos: 1 Stasys Kropas

Šiuo atveju be telefono numerio klientai negalės atlikti kai kurių operacijų.

Bankų asociacijos prezidentas Stasys Kropas sako, kad tapatybės patvirtinimas trumpąja SMS žinute – tik vienas iš variantų.

„Kodų kortelės turi būti pakeičiamos kitokia prisijungimo priemone. Arba jei toliau naudojamos kodų kortelės, daugelis bankų papildomai įveda SMS žinučių procedūrą. Šiomis žinutėmis reikia patvirtinti prisijungimą. Gali būti prašoma patvirtinti ir operacijas. Slaptažodžių generatorius galima toliau naudoti. Taip pat galima naudoti identifikavimo priemonę su atitinkamais saugumo reikalavimais, kurią išduoda Migracijos departamentas, tačiau tada reikia turėti skaitytuvą“, – teigia S.Kropas.

Specialistai pataria gyventojams būti atidiems ir savo asmeninius duomenis suvedinėti tik elektroninėje bankininkystėje. Duomenų nereikia niekur siųsti ar įvesti kituose puslapiuose.

Bankų atstovai taip pat klientams neskambins ir tapatybės patvirtinti neprašys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs