Bankų klientų aptarnavimo lygis Lietuvoje – vidutinis

Bendrovės „Spect-Dive“ slapto pirkėjo tyrimo duomenimis, bankų klientų aptarnavimo lygis Lietuvoje yra vidutinis ir atitinka 77 proc. – tai rodo, kad kas penktam klientui nepasiseka.
„Nordea“ bankas
Geriausiai įvertintas „Nordea“ banko aptarnavimas – 95 procentais. / Redo Vilimo/BFL nuotr.

12-os tirtų bankų darbuotojų išvaizda ir bendravimo įgūdžiai atitinka aukščiausią kokybės lygį, klientų poreikių aiškinimosi kriterijus įvykdytas 77 proc., o prasčiausiai bankai vykdo paskutinio kontakto kriterijų (53 proc.), pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Paskutinio kontakto kriterijus nustato, ar banko darbuotojai įsitikino, kad klientui neliko neatsakytų klausimų, ar klientas informuojamas, kur jam reikėtų kreiptis kilus papildomų klausimų.

Geriausiai įvertintas banko „Nordea“ aptarnavimas – 95 procentais. Laipteliu žemiau yra „DnB NORD“. Abu šie bankai idealiai įvykdė klientų poreikių aiškinimo kriterijų. Trečioje vietoje atsidūrė „Danske Bank“ (93 proc.).

Kokios vietos atiteko kitiems bankams, neskelbiama. Ketvirtoje vietoje esančio banko aptarnavimo lygis 13 proc. punktų žemesnis nei „Danske Bank“, o žemiausioje pozicijoje esantis bankas aptarnavimo kokybės kriterijus atitiko 42 procentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų