„Biovela Group“ pardavimai pernai augo 36 proc. iki 234 mln. eurų.

Mėsos perdirbimo įmonių grupės „Biovela Group“ pardavimo pajamos praėjusiais metais didėjo 36 proc. ir siekė 234 mln. eurų.
„Biovela Group“ virtos dešrelės
„Biovela Group“ virtos dešrelės / „Biovela Group“ nuotr.

Grupės grynasis pelnas buvo toks pat, kaip ir 2021-aisiais – 2,7 mln. eurų, tačiau nusprendus beveik 2 mln. eurų skirti skolų nurašymui, galutinis grynasis pelnas siekia 765 tūkst. eurų, pranešė grupė.

„Praėjusieji metai daug kam buvo sudėtingi, ne išimtis ir mūsų sektorius. Mėsos perdirbimo rinka Lietuvoje traukėsi apie 4 proc., gerokai išaugo žaliavų ir energetiniai kaštai. Visgi, nepaisant visų iššūkių „Biovela Group“ pavyko padidinti Lietuvoje užimamą rinkos dalį ir auginti pardavimo pajamas“, – pranešime teigė grupės vadovas Audrius Kantauskas.

Pernai grupė iš viso pagamino beveik 70 tūkst. tonų produktų – beveik 3 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Į užsienio rinkas patiekta 3,3 proc. daugiau produkcijos arba 36,6 tūkst. tonų. Pardavimo pajamos iš eksporto siekė beveik 128,5 mln. eurų – 38,6 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

A.Kantausko teigimu, pernai iššūkių buvo dėl energetinių kaštų augimo, darbuotojų trūkumo, o didžiausiu iššūkiu jis įvardijo reikšmingai išaugusias žaliavų kainas.

„Praėjusių metų vasarį Ukrainoje prasidėjęs karas sukėlė sniego gniūžtės efektą – sparčiai augo naftos ir energetinių išteklių kainos, o kartu ir visų kitų žaliavų, tarp jų ir mėsos. Pavyzdžiui, šviežia kiauliena ir iš jos ruošiama žaliava mėsos gaminiams brango apie 60 proc. Blogiausia, kad kiauliena ir toliau sparčiai brangsta. Lyginant jau šiuos metus su praėjusių metų pradžia, pagrindinė kiaulienos žaliava dabar yra brangesnė 118 proc.“, – teigė A.Kantauskas.

2022-2023 metais „Biovela Group“ yra numačiusi investicijoms skirti 27 mln. eurų. Šiemet ketinama didinti įmonės gamybinius pajėgumus bei auginti pardavimo pajamas tiek vietinėje, tiek eksporto rinkose. Didžiausi projektai – antra skerdimo linija ir antra jautienos maltinių linija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis