Metų pabaigoje bendrovės pajėgumas turėtų būti dvigubai didesnis nei dabar, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Pagal „Belaruskalij“ gamyklos planą, liepa Klaipėdos krovos kompanijoms žada šių metų mėnesio krovos rekordą: terminalas ir „Klasco“ turėtų krauti 554 tūkst. tonų kalio trąšų.
Anot Birių krovinių terminalas vadovų, pagal pirmojo pusmečio apimtį bendrai įmonė dirba 3,7 mln. t metiniu pajėgumu, bemaž viršydama esamą terminalo pajėgumą.
„Nebūna nė dienos, kad nebūtų laivo. Reikia didžiulių pastangų ir, jei būtų kokia nors kitokia „Lietuvos geležinkelių“ ar uosto direkcijos pozicija, turbūt turėtume problemų, bet šiandien visos šios struktūros dirba viena ranka“, – sako terminalo generalinis direktorius Vidmantas Dambrauskas.
Jau šių metų pabaigoje, įgyvendinus visas suplanuotas 38 mln. litų investicijas, terminalo pajėgumas turėtų siekti 8 mln. t. Įmonė baigia pasistatyti 27 tūkst t talpyklas, tada sandėlių ūkis bus išplėstas beveik iki 90 tūkst. t. Numatyta įrengti ir dvigubai galingesnę krovos mašiną, galeriją, uosto direkcija terminalo teritorijoje už 10 mln. litų tiesia papildomą geležinkelio atšaką, kad įmonė turėtų antrą iškrovos mazgą.
„Turėjome savo viziją, matėme, kad tas krovinių didėjimas bus. Aišku, artimiausiu metu neturėsime 7 mln. t, bet reikia tam tikro komforto ir rezervo. Yra krovinių Rusijoje, juos norima krauti mūsų terminale“, – užsimena V. Dambrauskas.
Jis pabrėžia, kad terminalo plėtra ir yra skirta jau ne „Belaruskalij“ trąšoms.
Birių krovinių terminalas pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pasiekė maždaug 53 proc. krovos augimą. Baltarusiškų trąšų srautai turi užtikrinti, kad bendras metinis augimas gali būti apie 25 proc.