„Bitė“ klientais rūpinasi labiau ir pozityvūs tokio elgesio rezultatai yra matomi ne tik finansinėse ataskaitose. Pastovus klientų skaičius, vis augantis pasitikėjimas, lojalumas bei išskirtinis klientų pasitenkinimas rodo, kad „Bitėje“ jie yra su mumis, nes to nori, o ne dėl to, kad privalo“, – sakė „Bitės Lietuva“ generalinis direktorius ChrisasRobbinsas.
Bendrovės „BitėLietuva“ antrojo ketvirčio pajamos išliko stabilios ir siekė 118,6 mln. litų. Tai yra 0,4 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Bendrovės EBITDA siekė 39,5 mln. litų, o EBITDA marža sudarė 33,3 procento. Lyginant su praėjusiais metais „Bitė Lietuva“ vartotojų skaičius išaugo 0,2 proc. ir šių metų antrojo ketvirčio pabaigoje jų buvo daugiau nei 1 mln. 44 tūkstančiai.
Šiemet „Bitė Latvija“ pajamos,lyginant su 2011 m. antruoju ketvirčiu, augo 33,6 proc. iki 50,4 mln. litų. Bendrovės EBITDA augo 617,3 proc. iki 9,1 mln. litų lyginant su praėjusiais metais. „Bitės Latvija“ vartotojų skaičius taip pat augo – jis ūgtelėjo 21,7 proc. iki beveik 444 tūkstančių vartotojų.