„Bitės“ klientams – nemokamas naršymas populiariausiuose šalies naujienų portaluose

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ toliau tęsia neribotų pasiūlymų seriją ir pirmoji šalyje neskaičiuos sunaudojamų duomenų, klientams skaitant naujienas populiariausių žiniasklaidos portalų Delfi.lt, 15min.lt, Lrytas.lt ir vz.lt programėlėse.
UAB „Bitė Lietuva“
UAB „Bitė Lietuva“ / „Bitė Lietuva“ nuotr.

„Pirmieji Lietuvoje pristatėme neribotus pokalbius, žinutes ir duomenis. Pernai rudenį suteikėme klientams galimybę neskaičiuoti duomenų „Facebook“ tinkle, o šiandien atliepiame dar vieną svarbų poreikį – neskaičiuojant duomenų naršyti populiariausiuose šalies žiniasklaidos portaluose“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius.

Pasak jo, pernai gruodį „Bitės“ atlikta apklausa parodė, kad 75 proc. išmaniųjų telefonų savininkų, naudojančių juose internetą, mėgsta naršyti naujienų portaluose. Absoliuti dauguma apklaustųjų patvirtino, kad tai daryti nemokamai būtų didelis privalumas.

Neskaičiuoti duomenų naujienų portaluose galės visi planų „Vertingas“, „Stiprus“ ir „Numeris 1” vartotojai. Naujiems klientams, pasirenkantiems šiuos planus, paslauga bus aktyvuojama automatiškai, o esami klientai gali užsisakyti paslaugą pasirinkę minėtus planus „Bitės“ salonuose arba paskambinę į Klientų aptarnavimo centrą. Mobiliojo interneto duomenys bus neskaičiuojami, kai vartotojai prisijungs prie portalų turinio per mobiliąsias programėles. Išeinant iš šių portalų ar siekiant atidaryti turinį už portalų ribų, vartotojai bus informuojami, kad duomenys bus apmokestinti.

P. Kuisys sakė, kad tokį žingsnį žengti paskatino itin didelis pasiūlymo nemokamai naršyti „Facebook“ populiarumas. Šia galimybe jau pasinaudojo per 128 tūkst. išankstinio mokėjimo ir abonentines sutartis turinčių „Bitės“ klientų, o jų sunaudojamas duomenų kiekis „Facebook“ socialiniame tinkle išaugo dešimtis kartų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis