„Blue/Yellow“ pristato „Verslo frontą“ – kviečia įmones reguliariai remti Ukrainos kovą

„Blue/Yellow“ organizacija, jau dešimtmetį remianti Ukrainos kovą už laisvę, pristato naują iniciatyvą, skirtą Lietuvos verslui – „Verslo frontas“. Šio projekto tikslas – sutelkti Lietuvos verslo bendruomenę teikti reguliarią paramą Ukrainai, net ir nedidelėmis sumomis, rašoma „Blue/Yellow“ pranešime spaudai.
„Verslo frontas“
„Verslo frontas“ / Organizatorių nuotr.

„Blue/Yellow“ tikisi, kad tai padės sumažinti naštą įmonėms, teikiančioms didžiausią paramą, ir kartu prisidės prie Ukrainos ir Lietuvos gynybos stiprinimo.

„Verslo frontas“ nariais kviečiamos tapti visos Lietuvos įmonės, kurios nori ir gali padėti Ukrainai. Pagal įmonės finansines galimybes, joms siūlomos trys paramos kategorijos: Kapitonų – įmonės, kurios Ukrainą per „Blue/Yellow“ kas mėnesį remia 500 eurų suma, Majorų (1000 Eur/mėn.) ir Generolų (2500 Eur/mėn.).

„Mūsų organizacijos stiprybė – periodiškai Ukrainai aukojantys asmenys ir verslai. Garsiai nuskambėjo nemažai verslų, kurie mus rėmė labai didelėmis sumomis, tačiau suprantame, kad negalime jiems nuolat krauti šios naštos.

Kuo daugiau Lietuvos verslų pasidalins atsakomybe stiprinti Ukrainos ir Lietuvos saugumą, tuo mažesnis finansinis indėlis teks kiekvienam iš jų. Norime paskatinti Lietuvos įmones prisidėti net ir nedidelėmis sumomis ir tapti „Verslo fronto“ nariais“, – teigia Jonas Ohmanas, vienas iš „Blue/Yellow“ įkūrėjų.

Pasak jo, Lietuvos verslininkai ne tik stiprūs versle, bet ir yra pilietiški, supranta, kokioje geopolitinėje situacijoje gyvena ir kuria savo verslus. „Todėl gynybos rėmimas – ir kiekvieno verslo stiprinimas“, – sako J. Ohmanas.

Per pastaruosius dvejus metus 5018 Lietuvos įmonių, arba maždaug kas dvidešimta šalies įmonė, parėmė Ukrainą per „Blue/Yellow“ organizaciją. Šiuo metu organizacijai reguliariai kas mėnesį nuo 1000 iki 10000 eurų aukoja 12 įmonių, dar apie 20 įmonių kas mėnesį skiria po 100-999 eurus.

Viena pirmųjų įmonių, prisijungusi prie „Verslo fronto“ Generolų kategorijos – duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamybos įmonė „Mantinga Group“, prisidėjusi kasmėnesine 5000 Eur suma.

„Visapusiškai palaikome Ukrainą nuo pat karo pradžios: tiek remdami savo produkcija, tiek finansiškai, tiek įmonės darbuotojų savanoryste. Negalime likti abejingi vykstančiam karui, nes Ukraina ir jos žmonės kovoja už mus visus – mūsų laisvę, šviesų rytojų.

Neabejodami vieni pirmųjų prisijungėme prie iniciatyvos „Verslo frontas“, kuri suteikia galimybę reguliariai padėti kovojančiai Ukrainai. Pavieniui aukojamos sumos galbūt ir nedidelės, bet susivieniję verslai galime turėti svarų indėlį užtikrinant nuolatinę paramą Ukrainai. Kviečiu prisidėti ir kitus verslus – kartu mes galime daugiau“, – sako „Mantinga Group“ generalinis direktorius Mantas Agentas.

„Verslo fronto“ Generolų kategorijos nariais taip pat jau tapo reguliariai „Blue/Yellow“ paramą skiriančios įmonės: UAB „Saudingos autotransportas“, UAB „Kūbas“, UAB „Betono mozaika“ („Concretus group“). Projekto informacinis partneris – „Verslo žinios“.

„Blue/Yellow“ organizacija už surinktas lėšas Ukrainai tiekia būtiniausią pagalbą fronte, įskaitant dronus, antidronus, išminavimo įrangą, optiką, naktinio matymo prietaisus, termovizorius, automobilius ir kitą reikalingą įrangą.

Lietuvos įmonės, norinčios prisijungti prie „Verslo frontas“ ir teikti paramą Ukrainai, kviečiamos susisiekti kreiptis į „Blue/Yellow“. „Verslo frontas“ įmonės bus viešinamos svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis