Pasak pranešimo, palyginti su tuo pačiu 2022-ųjų laikotarpiu, grynasis pelnas sumažėjo nuo 3,18 mlrd. iki 2,93 mlrd. eurų, pardavimų pajamos padidėjo nuo 37,18 mlrd. iki 38,46 mlrd. eurų.
Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 37,42 mlrd. eurų įplaukas, 2,6 mlrd. eurų grynąjį pelną.
BMW, „Mini“ ir „Rolls-Royce“ markių automobilių pardavimai didėjo 6 proc. iki 621,7 tūkst., o vien tik elektra varomų – 80 proc. iki beveik 94 tūkstančių. BMW prekės ženklo motociklų parduota 1 proc. daugiau – 52 tūkstančiai.
Prabangių automobilių gamintoja pažymėjo, jog laikosi savo tikslų visiems šiems metams, nes tikisi spartaus augimo, tiek Europos, tiek ir JAV rinkose.