Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„BOD Group“ nepavyko prisijungti „Bombos“

Bendrovei „BOD Group“ nepavyko prisijungti muzikos įrašais prekiaujančios „Bombos“ įmonių grupės. Šį mėnesį paskelbta ir apie kitus faktiškai finišo tiesiojoje nutrūkusius sandorius, rašo „Verslo žinios“.
Kompaktinis diskas
Kompaktinis diskas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Neradome bendro sutarimo – kiekvienas norėjo išsaugoti geriausius darbuotojus, o susijungus būtų tekę dalį jų atleisti“, – lakoniškai apie neįvykusį sandorį kalbėjo „BOD Group“ vadovas Vidmantas Janulevičius.

Dienraštis rašo, jog „BOD group“ ir „Bombos“ įmonių grupės sandoris, po kurio „Bomba“ būtų perėjusi į „BOD Group“ rankas, nebuvo plačiai žinomas, tačiau praėjusiais metais prasidėjusios derybos nebuvo vaisingos.

„Buvome gavę pasiūlymą parduoti įmonę, tačiau derybos nutrūko, nes nesutarta dėl kainos“, – savo ruožtu aiškino finansinės ir valdymo apskaitos paslaugas teikiančios „Findir Consulting“ direktorius Mindaugas Dabulis.

Advokatų kontoros „Tark, Grunte, Sutkienė ir partneriai“ advokatas Rokas Bukauskas patvirtino: praeinant krizei padaugėjo atvejų, kai kreipiamasi konsultacijos dėl sandorių nutraukimo. Anot jo, priežastis – pasikeitusios sandorio vykdymo sąlygos.

Investicinės bankininkystės paslaugas Baltijos šalyse teikiančios bendrovės „Confidentus“ partneris Kristupas Kukarskas teigė, jog pirkėjų aktyvumas kyla, bet jų ir pardavėjų lūkesčiai vis dar skiriasi. Pasak K.Kukarsko, lietuviai vis dar ieško pigių įmonių, bet žema kaina nebeatitinka pardavėjų lūkesčių, o užsieniečiai, sprendžiant iš jų siūlomos kainos, optimistiškai žiūri į Lietuvą.

„Mūsų klientai iš užsienio dosnesni ir su jais lengvai pasiekiami susitarimai“, – tikino K.Kukarskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?