„Nike“ išlieka brangiausiu pasaulyje drabužių prekės ženklu

JAV sporto prekių gamintoja „Nike Inc.“ ir toliau pirmauja pasauliniame brangiausių prekių ženklų kategorijos „Drabužiai ir aksesuarai“ reitinge, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ kasmet atliekamas tyrimas.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.

Antroje eilutėje išliko prancūzų „Louis Vuitton“, kurio vertė per metus padidėjo 12,2 proc. iki 26,29 mlrd. dolerių. Į trečiąją vietą pakilo kitas prabangos prekės ženklas iš Prancūzijos – „Chanel“, kurio vertė išaugo 27 proc. iki 19,39 mlrd. dolerių, viena pozicija žemyn nustūmęs italų „Gucci“ (17,8 mlrd. dolerių).

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Adidas“ (15,7 mlrd. dolerių), „Hermes Paris“ (14,2 mlrd. dolerių), „Dior“ (13,2 mlrd. dolerių), „Cartier“ (12,5 mlrd. dolerių), „Zara“ (11,0 mlrd. dolerių), „Rolex“ (10,7 mlrd. dolerių).

Reitingo sudarytojai ypatingą dėmesį atkreipė į pūkinių drabužių prekės ženklą „Bosideng“ iš Kinijos, kuriam pavyko sėkmingai įžengti į Europos rinką ir įsitvirtinti, jo savininkams aktyviai bendradarbiajant su garsiais dizaineriais bei prestižinių mados šou rengėjais. Kita vertus, perspektyviu laikomas „Bosideng“ prekės ženklas dabar užima tik 47-ąją reitingo eilutę (1,9 mlrd. dolerių).

Sparčiausiai per pastaruosius metus augo prancūzų mados namų „Celine“ prekės ženklas – jo vertė ūgtelėjo 51 proc. iki 2,9 mlrd. dolerių.

„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis