„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Brand Finance“: vertingiausiu pasaulyje farmacijos pramonės prekės ženklu išlieka J&J

Brangiausiu pasaulyje farmacijos pramonės prekės ženklu išlieka JAV bendrovės „Johnson & Johnson“ – per praėjusius metus jo vertė išaugo 5 proc. iki 13,4 mlrd. JAV dolerių, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ sudarytas šių metų reitingas.
BNS nuotr.
BNS nuotr.
Temos: 1 Prekės ženklas

Antroje eilutėje išliko Šveicarijos „Roche“, kurio vertė per metus padidėjo 4 proc. iki 8,8 mlrd. dolerių. Trečioje ir ketvirtoje pozicijose išsilaikė apytikriai vienodai – 6,1 mlrd. dolerių – vertinami JAV „Pfizer“ ir „Merck“, tačiau jų vertės per metus kito skirtingai – atitinkamai sumažėjo 1 proc. ir padidėjo 6 procentais.

Į penktąją eilutę pakilo JAV „Eli Lilly“ (53 proc. iki 5,9 mlrd. dolerių), į šeštąją smuktelėjo Jungtinės Karalystės „AstraZeneca“ (5,7 mlrd. dolerių), o į septintąją – Vokietijos „Bayer“ (5,5 mlrd. dolerių).

Į aštuntąją poziciją įšoko labiausiai prekės ženklo vertę – 64 proc. iki 5,1 mlrd. dolerių – išauginusi Danijos „Novo Nordisk“.

Pirmąjį šių metų dešimtuką užbaigia Prancūzijos „Sanofi“ (4,4 mlrd. dolerių) ir JAV „Bristol Myers Squibb“ (4,2 mlrd. dolerių).

„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs