Brangi investicija: uosto bendrovėje pradėjo dirbti 5 mln. kainuojantis kranas

5 mln. litų – tiek atsiėjo kranas, kuris pradėjo darbą bendrovėje „Klaipėdos konteinerių terminalas“ (KKT). Milijoninės investicijos paspartins geležinkelio konteinerių krovą ir, manoma, padidins krovinių srautus.
Suomijoje pastatytas kranas bendrovei atsiėjo 5 mln. Lt
Suomijoje pastatytas kranas bendrovei atsiėjo 5 mln. Lt / J.Andriejauskaitės/15min.lt nuotr.

Anot KKT generalinio direktoriaus Vaidoto Šileikos, tokio krano poreikį bendrovei padiktavo situacija rinkoje.

„Augant intermodaliniams pervežimams ir gausėjant konteineriniams traukiniams, o jų šiuo metu turime keturis – „Saulė“, „Merkurijus“, „Vikingas“ ir „Vilnius shuttle“, dirbame ir su tranzitu į ir iš Afganistano, investavome į kraną, kuris skirtas geležinkelių operacijoms. Tikimės, kad šis kranas padės efektyviau, greičiau dirbti su geležinkelių platformomis, sudarys galimybę per parą pakrauti tris keturis pilnus traukinius. Galimybės didelės – dar 150 tūkst. TEU per metus galėsime krauti (TEU – vienas apie 6 metrų konteineris, red.past) “, – pasakojo V.Šileika.

Iki šiol KKT metinis krovos pajėgumas siekė 450 000 TEU, įsigijus naują kraną jis išaugo iki 600 tūkst. TEU. Pernai bendrovė perkrovė 250 tūkst. TEU,  iš jų geležinkeliais apie 41 tūkst. TEU.

Vaidotas `ileika
Vaidotas Šileika

Brangus kranas į Klaipėdą atkeliavo iš Suomijos. Pasak V.Šileikos, visa uostinė technika yra itin brangi, tačiau ilgaamžė, moderni, joje patogus kompiuterizuotas valdymas. Iki šiol kiekvieną geležinkelių konteinerį keldavo specialus keltuvas.

Anot generalinio direktoriaus, ši investicija sudarys galimybę jų klientams padidinti krovinių srautus per Klaipėdos uostą, padidės geležinkelių platformų apdirbimo greitis.

„Žymiai greičiau platformos „suksis“, klientai gaus greičiau krovinius, geležinkeliams galbūt reikės naudoti mažiau platformų tam pačiam kroviniui gabenti. Tai ilgalaikė mūsų investicinė strategija“, – sakė V.Šileika.

KKT suplanavę įsigyti ir dar vieną kraną, kuris bus skirtas konteinerių krovai iš ir į laivus, tačiau kol kas laukiama, kol Klaipėdos valstybinė jūrų uosto direkcija baigs tvarkyti krantinę.

V. Šileika pasidžiaugė, kad terminalas tampa vis universalesnis. Sutvarkius krantinę KKT bus galima priiminėti laivus, kurie gabena mašinas, baltarusišką techniką. Pastaroji į laivus kraunama ir dabar, tačiau nepritaikytoje vietoje, ties Vilhelmo kanalu.

J.Andriejauskaitės/15min.lt nuotr./Bendrovė Klaipėdos konteinerių terminalas iki aiol geležinkelių konteinerius krovė specialiu keltuvu.
J.Andriejauskaitės/15min.lt nuotr./Bendrovė „Klaipėdos konteinerių terminalas“ iki šiol geležinkelių konteinerius krovė specialiu keltuvu.
J.Andriejauskaitės/15min.lt nuotr./Bendrovė Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo naują kraną.
J.Andriejauskaitės/15min.lt nuotr./Bendrovė „Klaipėdos konteinerių terminalas“ įsigijo naują kraną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų