Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Brangu ne visiems: kol lietuviai traukia apsipirkti į Lenkiją, latviai pigesnių prekių ieško Lietuvoje

„Čia dažnai matome latvius“, – sako Vija, trijų sūnų motina, kartą per mėnesį važiuojanti į Šiaulius pirkti maisto savo gausiai penkių asmenų šeimai. „Kodėl? Nes tai pigiau. Esant tokioms brangioms degalų kainoms – vis tiek pigiau, jei perkate daug ir retai.“ Prieš pandemiją prie Šiaulių „Lidl“ buvo kur kas daugiau automobilių su latviškais registracijos numeriais, dabar jų mažiau, bet tendencija išlieka. Latvijos portalas palygino kainas trijuose tų pačių prekybos tinklų parduotuvėse Lietuvoje ir Latvijoje.
Prekybos centro lankytojai
Prekybos centro lankytojai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Net sovietmečiu Latvijos pirkėjams Lietuva buvo „aukso gysla“, kur buvo galima pigiau apsipirkti. Metams bėgant tendencijos nedaug pasikeitė – nepaisant net to, kad Lietuva aplenkė Latviją didesniais infliacijos rodikliais.

Kainas palygino trijuose prekybos tinkluose

Pastaruoju metu daug kalbama apie kainų augimą, ypač maisto ir energijos. Ekonomistai prognozuoja, jog infliacijos viršūnė dar priešakyje, todėl kainos neabejotinai kils ir toliau. Tačiau jau dabar pastebima, kad kai kurie Latvijos gyventojai, ypač gyvenantys prie sienos su Lietuva, renkasi lietuviškas parduotuves kaip kasdienių maisto produktų apsipirkimo vietą. Tokį sprendimą jie aiškina kainų skirtumu tarp šalių.

Norėdamas patikrinti, ar kainos išties skiriasi, Latvijos portalo „TVNet“ žurnalistas sudarė pagrindinių kasdienių maisto produktų sąrašą ir atvyko į Šiaulius.

Žurnalistas palygino, kaip skiriasi maisto produktų kainos trijuose mažmeninės prekybos tinkluose – „Maxima“, „Rimi“ ir „Lidl“ – Latvijoje ir Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos